Petrom încearcă în continuare să vândă benzinării. Competitorii spun că se uită la toate opţiunile

Autor: Roxana Petrescu 04.09.2014
Petrom, liderul pieţei petroliere locale, spune că anumite benzinării care nu se ridică la standardele companiei în ceea ce priveşte volu­mul vânzărilor ar putea fi vândute, iar po­trivit informaţiilor existente firma ar putea renunţa la circa 90-100 de staţii din cele peste 540 de puncte de alimentare din portofoliu.
 
WikiZF: Profilul companiei OMV Petrom S.A.
 
 
Petrom avea la finalul anului trecut o cotă de piaţă de 34% în segmentul distri­bu­ţiei de produse petroliere, procent care inclu­de segmentul de retail şi comercial, fără a lua în calcul vânzările către com­paniile pe­tro­liere. În 2009 de exemplu, Petrom avea o cotă de piaţă de 42%.
 
Planurile Petrom de a-şi analiza pre­zenţa pe segmentul de distribuţie vin în con­textul în care OMV, acţionarul majo­ritar al com­paniei, a anunţat că focusul la nivel de grup va fi activitatea de explorare şi producţie, prin­cipalul centru de profit.