Cel mai mare rebranding din istoria telecomului va costa peste 15 mil. euro

Autor: Adrian Seceleanu 08.09.2014

Gigantul german Deutsche Telekom a făcut un pariu mare pe rebrandingul Cosmote şi Romtelecom, companii care au cumulat 11 milioane de clienţi şi venituri anuale de peste un miliard de euro.

WikiZF: Profilul companiei Cosmote

WikiZF: Profilul companiei Romtelecom

Cel mai mare rebranding din istoria telecomului local, transformarea cunoscutelor branduri Cos­mote şi Romtelecom în „T“ după numele gigantului Deutsche Telekom, a intrat în linie dreaptă. Sâm­bătă 13 septembrie începe oficial campania de comunicare şi una dintre cele mai mari transformări operaţionale din istoria de business a României.

Nemţii au făcut un pariu mare pe acest rebranding, într-o afacere cu 11 milioane de clienţi şi venituri anuale de peste un miliard de euro pe an.

Lansarea ofertelor de pachete de servicii ale Cosmote şi Romtelecom sub puternicul brand german este aşteptată să relanseze lupta crâncenă cu Orange, Vodafone, RCS&RDS şi UPC pentru cele aproximativ 3,5 mld. euro cheltuite anual de români pe servicii de comunicaţii şi TV, mai ales în condiţiile în care grupul poate oferi întreg spectrul de servicii posibil: de la telefonie şi net fix şi mobil până la televiziune prin cablu, satelit sau internet. Piaţa locală de comunicaţii este caracterizată de marii jucători ca fiind una în care preţurile sunt prea mici în raport cu serviciile furnizate.