Un executiv din publicitate aduce brandul de lux Vionnet la hotelul Marriott din Bucureşti

Autor: Cristina Roşca 09.09.2014

Raluca Simu, care a lucrat peste un deceniu în marketing şi publicitate, aduce pe piaţa locală brandul de lux Vionnet, primul magazin urmând a fi deschis la parterul hotelului de cinci stele JW Marriott din Bucureşti.

Raluca Simu este în prezent managing partner al agen­ţiei de publicitate Springer&Jacoby Ro­mâ­nia, ocupând funcţia de aproape şase ani şi jumă­tate, potrivit datelor de pe profilul său de pe reţeaua de socializare de business Linkedin. Anterior ea a lucrat în marketing şi comunicare în sectorul bancar la ABN Amro (actuala RBS) şi Mille­nnium Bank România.

Raluca Simu este soţia lui Horia Simu, unul dintre „baronii cuprului“, el fiind acţio­nar printre altele în cadrul Cuprom, un business de aproape 100 mil. lei anul trecut.

În galeria comercială The Grand a hotelului JW Marriott mai sunt prezente şi alte branduri de lux, precum Louis Vuitton, Dol­ce& Gab­bana, Valentino sau Ro­ber­to Cavalli. De altfel, această galerie comercială este unul dintre cele trei poluri ale luxului românesc, alături de Calea Victoriei şi Calea Doro­banţilor. Brandul Vionnet este unul high-end, preţul unei rochii ajungând şi la 3.000 de euro, la fel şi paltoanele, potrivit site-ului de cumpă­rături net-a-porter.com.

Investiţia într-un astfel de magazin este de câteva sute de mii, chiar de peste un milion de euro.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- cine este Raluca Simu; detalii despre brandul Vionnet

- intrarea hotelurilor pe piaţa retailului de lux, avantaje faţă de arterele comerciale