Invazia germană din telecom a început - brandul “T” începe să ia locul Cosmote şi Romtelecom. Galerie FOTO

Autor: Adrian Seceleanu 09.09.2014

Grupul german Deutsche Telekom nu a mai avut răbdare până vineri şi a eliminat deja sigla Romtelecom de pe sediul central din Bucureşti al operatorului de telefonie, care a fost înlocuită cu brandul simbol al nemţilor “T” - mutare ce anunţă intrarea în forţă a grupului pe piaţa locală de comunicaţii, odată cu trecerea în acest week-end a Cosmote şi Romtelecom, un grup cu un business anual de peste un miliard de euro, la noul nume “Telekom România”.

Pe lângă instalarea “T”-ului pe sediul central al Romtelecom, şi o parte din centrul Capitalei - începând din dreptul magazinului Vodafone de pe bd. Nicolae Bălcescu până în Piaţa Universităţii - a fost redecorat cu zeci de cuburi în noua culoare a celor doi operatori, magenta, pe care este înscris şi “T”, în locul în care de obicei în decembrie sunt plasate instalaţiile luminoase de Crăciun.

Astfel, are loc prima “confruntare” la scenă deschisă între brandurile Orange, Vodafone şi “T” de pe piaţa locală, în condiţiile în care cuburile magenta pe care scrie “T” au fost instalate atât în faţa magazinului Vodafone, cât şi în faţa unei reclame de mari dimensiuni la serviciile Orange, cel mai mare jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă.