Acţionarii Victoria 46 au restructurat businessul şi mizează pe o consolidare a afacerilor din modă, saloane şi cofetării

Autor: Cristina Roşca 14.09.2014
Dorothy Constantin şi Andreea Altay au decis în acest an să remodeleze şi să redenumească mul­tibrandul Victoria 46 de pe Calea Dorobanţilor, tran­sformând spaţiul de 900 de metri pătraţi în department store, în contextul în care românii nu mai sunt la fel de dis­puşi să cumpere produse de lux. Magazinul Victoria Gallery găzduieşte acum pe lângă ma­ga­zi­nele celor două antreprenoare – Victoria 46 (multi­brand), Agent Provocateur (lenjerie), Anastasia Beverly Hills (salon de înfrumuseţare) şi LaDuree (patiserie-cofetărie) – şi spaţii destinate unor designeri români şi altor branduri străine. Astfel, cele două antre­pre­noa­re au decis să subînchirieze câteva zeci de metri pă­traţi din spaţiul de pe Calea Dorobanţilor altor branduri după ce vânzările au scăzut puternic în ultimul an.
 
„Piaţa de lux a început să se mai dezmorţească puţin, însă până după alegeri nu cred că vom câştiga bani. Declinul vânzărilor a început acum circa un an şi cel mai puternic am resimţit asta pe segmentul modei de lux. Clienţii s-au reorientat către designeri români care sunt din ce în ce mai vizibili şi mai buni“, spune Dorothy Constantin. De altfel, şi în magazinul Victoria Gallery şi-au deschis cornere branduri locale pre­cum Murmur (al Andreei Bădală), Cristina Să­vu­lescu sau Venera Arapu. „La accesorii vânzările nu au scăzut la fel de puternic ca la haine pentru că pan­tofii sau genţile pot fi purtate mai mult ca rochiile.“