Noile oferte din "era" germană: Romtelecom şi Cosmote anunţă odată cu trecerea la “T” lansarea de pachete nelimitate, cu resurse fix - mobil integrate

Autor: Adrian Seceleanu 11.09.2014
În condiţiile în care mai sunt mai puţin de 24 de ore până la momentul în care Cosmote şi Romtelecom vor face publice primele detalii ale trecerii la brandul “T” al Deutsche Telekom, cele câteva sute de magazine ale operatorilor plus cea a retailerului care îl controlează - Germanos, au început să afişeze primele mesaje legate de noile oferte din “era” germană.

Afişele arată că Romtelecom şi Cosmote ar putea veni, în sfârşit, aşa cum se aşteaptă întreaga industrie, cu primele oferte care să pună în valoare reţeaua fixă şi mobilă a grupului iar un element cheie al acestor oferte va fi accesul “nelimitat” la resurse precum apeluri, SMS-uri sau net.

“Ai de 4 ori nelimitat cu pachetul tău all inclusive fix-mobil” este mesajul de pe un afiş instalat într-un magazin Germanos din oraşul Făgăraş, judeţul Braşov.

Angajaţii magazinului nu oferă însă detalii despre oferta disponibilă odată cu trecerea la “T”, răspunzând: “Reveniţi mâine!”.

Update

Găsiţi în acest articol detalii despre planurile tarifare anunţate vineri, 12 septembrie, de Telekom România.