O toamnă plină de evenimente de business. Ce date trebuie rezervate?

Ziarul Financiar 15.09.2014

În 2006, Ziarul Financiar deschidea piaţa conferinţelor de business de mare amploare cu o conferinţă pe teme de HR care a ajuns anul acesta la ediţia cu numărul nouă.

Acum Ziarul Financiar organizează 40-50 de evenimente anual, cu o medie de 150 de participanţi pe conferinţă. La galele ZF vin între 600 şi 800 de oameni din business astfel că „portofoliul“ anual de conferinţe de business trece de 5.000 de participanţi.

Septembrie 2014

ZF Pharma Summit – evenimentul toamnei în industria de sănătate: producţia de medicamente, principalele schimbări legislative, modele de business în distribuţia şi retailul farma, investiţiile în noi clinici şi spitale şi gadgeturile medicale vor fi principalele teme pe care participanţii le vor aborda anul acesta la ZF Pharma Summit, eveniment care a ajuns la a treia ediţie. Pe parcursul a două zile, 29 şi 30 septembrie, Ziarul Financiar va aduce la aceeaşi masă autorităţile, medicii, reprezentanţii furnizorilor de servicii medicale, ai farmaciilor, pentru discuţii despre cele mai fierbinţi subiecte ale momentului.

Pe parcursul a două zile, ZF Pharma Summit ’14 îi va aduce laolaltă pe cei mai mari jucători din sectorul de medicamente şi de servicii medicale private. Pe 29 şi 30 septembrie, autorităţile se vor întâlni cu medici, farmacişti, reprezentanţi ai spitalelor şi ai companiilor farmaceutice în cadrul unor discuţii despre cele mai fierbinţi subiecte ale momentului. Prima zi este dedicată discuţiilor despre piaţa de medicamente, iar cea de-a doua serviciilor medicale private.

Într-un an în care prognoza privind evoluţia pieţei farma este de scădere, fabricile locale îşi căută drumul spre creştere în alte ţări. Majoritatea sunt deţinute de multinaţionale, iar pieţele externe sunt deja bătătorite de compania-mamă. Doar Antibiotice Iaşi a rămas ultima redută a statului român, care încearcă să-şi ducă brandul pe marile pieţe internaţionale.

Cei mai mari 20 de producători locali de medicamente au realizat anul trecut o cifră de afaceri de 560 mil. euro, profituri de 70 mil. euro şi au avut aproape 6.600 de angajaţi, potrivit datelor de pe site-ul Ministerului de Finanţe. Cu un rulaj de doar jumătate de miliard de euro, cele 20 de companii realizează cât jumătate din liderul din Ungaria Gedeon Richter, care s-a extins în regiune, având fabrică inclusiv în România.

Fabricile româneşti vor fi mai puţine cu una anul acesta după ce GlaxoSmithKline (GSK) a anunţat că va închide unitatea pe care o deţine la Braşov, în condiţiile în care are supracapacitate de producţie la nivelul întregului grup. Plecarea GSK din producţie şterge aproximativ 20% din această industrie, iar alte investiţii se lasă aşteptate.

Cine se încumetă să mai investească în producţia de medicamente? Care sunt grupurile pentru care piaţa românească mai prezintă interes? Ce produse vor intra în fabricaţie anul acesta? Cine mai investeşte în cercetarea de noi medicamente? Care sunt planurile pe termen lung ale producătorilor?

Răspunsul la aceste întrebări, dar şi alte teme de discuţie vor fi pe agenda ZF Pharma Summit ’14, eveniment pe care Ziarul Financiar îl organizează în această toamnă şi care a ajuns la a treia ediţie.

Gala DA Premium recunoaşte şi premiază realizările antreprenorilor şi brandurilor din industria luxului. Pemiile sunt împărţite în zece categorii, iar pentru prima dată în acest an Gala va celebra inovaţia în lux. Consumatorii de lux sunt cei care cheltuie sume fabuloase pe maşini, iahturi, avioane private, bijuterii sau îmbrăcăminte. Pentru ca aceste companii să rămână lideri de piaţă şi să-şi păstreze avantajul competitiv este necesar să-şi reevalueze în mod constant oferta şi să fie întotdeauna inovativi.

Octombrie 2014

ZF Digital Summit’14. Consacrat încă de la prima ediţie ca unul dintre cele mai importante evenimente dedicate businessurilor online, „ZF Digital Summit’13” reuneşte jucători de top din domeniul telecomunicaţiilor, finanţatori şi antreprenori din mediul online care vor împărtăşi din experienţa lor de business, dar şi strategii şi modele  menite să asigure creşterea în condiţiile actuale din economia românească.

Noiembrie 2014

Gala ZF 2014 va fi din nou cel mai important eveniment de business al anului, care adună ce are România mai valoros în economie şi care arată că businessul românesc a depăşit complexul crizei şi a învăţat să obţină din nou performanţă în ciuda tuturor obstacolelor. Şi în acest an, în cadrul Galei, ZF va premia cele mai valoroase companii, cele mai mari investiţii din piaţă, cele mai spectaculoase evoluţii. Îi vom aplauda împreună pe oamenii de business care şi-au lăsat amprenta, brandul şi inteligenţa asupra anului care se încheie.

 

Summit-urile ZF au ajuns la a treia ediţie. Două zile de dezbateri cu cei mai importanţi oameni din energie, telecom, bănci, transporturi, farma şi digital

De la evenimente şi conferinţe derulate într-o singură zi, ZF a început în 2011 să organizeze summit-uri dedicate celor mai importante industrii şi sectoare economice din România.

Evenimentul ZF Bankers (foto sus) din iunie 2014 a atras câteva sute de participanţi interesaţi de modul în care s-a derulat procesul de curăţare a portofoliilor bancare.

Piaţa de aproape 9 miliarde de euro a transportului de marfă şi persoane a fost analizată în cadrul unui summit organizat în primăvară de Ziarul Financiar.

ZF Power Summit deschide în februarie seria de evenimente de amploare organizate de ZF.