Bronz pentru spotul "Miracolul" realizat de Ogilvy&Mather Romania, la CLIO Awards

Ziarul Financiar 17.09.2014

Spotul Miracolul - creat pentru promovarea celei de-a opta ediţii a Festivalului Internaţional de Film de Animaţie Anim’Est 2013 – este "despre miracolul animaţiei, despre puterea ei şi despre cum aceasta ne aduce împreună".

"Mă bucur enorm că tot efortul depus în ultimii ani pe acest proiect a fost răsplătit din plin prin acest premiu la CLIO, la o categorie la care în general nu este foarte usor să câştigi: Film!"- a declarat Albert Nica, Executive Creative Director Ogilvy&Mather Romania.

Spotul câştigător poate fi vizualizat pe site-ul CLIO Awards, la adresa: http://www.clioawards.com/winners/2014/film/entry.cfm?entryid=201418597&ispartofcampaign=0&index=33.

Aflate la cea de a 55-a ediţie, CLIO Awards sunt printre cele mai cunoscute premii internaţionale de publicitate din lume, organizate anual pentru a recompensa inovaţia şi excelenţa creativă în advertising, design si comunicare.

Având unul dintre cele mai stricte procese de selecţie - juriul categoriilor evaluează peste 10.000 de intrări din întreaga lume şi doar 3% dintre înscrieri sunt premiate – CLIO Awards este un festival iconic în întreaga industrie de comunicare.

Ogilvy&Mather Romania face parte din reţeaua internaţională Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai importante grupuri de comunicare la nivel mondial. Ogilvy&Mather România oferă servicii de comunicare integrată - publicitate, relaţii publice, activare de brand si shopper marketing, servicii de marketing digital precum şi strategie şi cumpărare de media - prin agenţiile sale specializate. Portofoliul de clienţi cuprinde companii pentru care Ogilvy&Mather Romania dezvoltă campanii de comunicare atât la nivel internaţional cât şi local - Philips, Ford, IBM, Millennium Bank, Campofrio, Mega Image, Pfizer şi multe alte companii de renume.