O familie de antreprenori din Capitală face 1,5 milioane de euro din mobilă de lux

Autor: Ştefan Stan 17.09.2014
Innova Interiorism, o firmă din Bucureşti care vinde mo­bilă, a reuşit să ajungă la afaceri de 1,5 milioane de euro în Ro­mânia pe nişa produselor de lux şi să evolueze într-o piaţă care a scăzut pe acest segment, a declarat la ZF Live Şerban Cis­mă­rescu, partener al Innova Interiorism.
 
„Noi de patru ani ne-am schimbat portofoliul de pro­du­cători, l-am crescut foarte mult. Am evoluat şi noi odată cu piaţa, am trecut prin toate etapele. Targetul nostru nu este doar un client de lux. Dacă vorbim despre segmentul de lux, nu au fost schimbări majore. Din zona celor care îşi permit produse de lux s-a manifestat o cumpătare, aşa că piaţa a mai scăzut“, a spus Cismărescu.
 
Vânzările pe segmentele de lux, fie că este vorba de mobilă sau îmbră­că­minte, rămân în general constante de la an la an. De asemenea, Şerban Cis­mă­res­cu a subliniat că în segmentul de lux nu sunt mulţi competitori care să fi intrat în piaţă. „Nu au apărut mulţi jucători noi care să parieze pe piaţa românească. Au venit câteva branduri noi şi nişte fran­cize. Au apărut şi nişte branduri in­ven­tate, dar care sunt tot ale celor de pe piaţă. Sunt şi competitori care au în­chis.“