Hans-Christian Schwingen, Deutsche Telekom: Urmează noi lansări sub brandul „T“
Telekom România, format din foştii operatori Cosmote şi Romtelecom, pregăteşte lansarea mai multor produse şi servicii şi pachete fix mobil sub brandul „T“, dintre care o parte până la finele acestui an, ca parte a strategiei grupului de a-şi schimba „substanţial“ oferta odată cu adoptarea brandului german, a declarat într-un interviu pentru ZF Hans-Christian Schwingen, director de brand în cadrul grupului german Deutsche Telekom.
„Veţi vedea mai multe lucruri întâmplându-se în următoarele două luni din punctul de vedere al rebrandingului, sunt sute de proiecte în desfăşurare legate de acest rebranding şi mă aştept ca o parte dintre ele să fie finalizate până la sfârşitul anului“, a spus Schwingen.
Una dintre principalele provocări ale echipei de 2.000 de oameni care a pregătit cel mai mare proces de rebranding din istoria pieţei locale de telecomunicaţii, cu un buget de 15 milioane de euro - trecerea Cosmote şi Romtelecom la brandul „T“ al Deutsche Telekom, a fost ca publicul să nu creadă că întreaga operaţiune nu a fost decât una prin care grupul doar a schimbat o culoare.
Citiţi în continuare pe ZF Corporate:
- strategia de rebranding, costuri, etape, echipa care a coordonat procesul
- investiţia în noua platformă IPTV
- prima evaluare a rebrandingului, targeturi care vor fi urmărite; verificarea aplicării rebrandingului în teren