Brandul Supeco, noul pariu al Carrefour în bătălia suprafeţelor mici

Autor: Dana Ciriperu 29.09.2014
Compania Supeco Investment, înfiinţată în primăvara acestui an de Carrefour România (care deţine 90% din acţiuni) şi Artima (10% din titluri), a deschis la sfârşitul săptămânii trecute primul magazin de pe piaţa locală, la Râmnicu Vâlcea, o unitate cu o suprafaţă de vânzare de 1.700 de metri pătraţi.
 
ZF a scris încă din primăvară că grupul francez, prezent deja la nivel local cu o reţea de peste 160 de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de proximitate, urma să intre în România cu cel de-al patrulea format de magazine, Supeco, un hibrid între discounter şi cash&carry. Formatul Supeco a fost lansat iniţial în Spania.
 
Compania Supeco Investment, care potrivit datelor din Monitorul Oficial a fost pusă pe picioare în aprilie 2014, are în prezent anunţuri de angajare şi în Giurgiu, Târgovişte şi Slatina, potrivit site-urilor de recrutare.  Potrivit anunţului de angajare, noul format are între 1.500 şi 2.000 mp, are preţuri mici, iar focusul este pe produse proaspete şi de larg consum.  „Supeco, deşi este deţinut de Carrefour, are un ma­na­gement diferit“, spu­nea în iunie Jean-Bap­tiste Dernon­court, 33 de ani, CEO al Carre­four România, fără a oferi alte detalii despre format. Potrivit unor in­for­maţii ante­rioare deţi­nute de ZF, magazinele Supeco din Râmnicu Vâlcea, Giurgiu şi  Târgovişte se află în spaţii închiriate în care au funcţionat anterior supermar­keturile Interex.