Directorul de marketing al BMW: Ameninţările de creştere a taxelor ar putea afecta vânzările

Autori: Bogdan Alecu , Luciana Georgescu 29.09.2014
Decizia de a achiziţiona un autoturism BMW nou este luată mult mai repede de către clientul care alege un SUV precum X5 sau X6 decât de cel care doreşte un model de clasă medie, a spus Nina Brătfălean, directorul de marketing al BMW Group România, în cadrul emisiunii ZF Live de vineri.
 
„O vânzare se concretizează în urma a patru până la opt drive-teste efectuate de un client. Clientul de X5 şi X6 este foarte decis, cel de Seria 1 sau Seria 3 este mai atent la partea de finanţare, atunci pentru el procesul decizional este un pic mai întârziat. Este mult mai atent la bani, se socoteşte mai bine.“ Pe de altă parte, există situaţii când dis­cuţiile durea­ză şi 2-3 luni. Clientul nu are timp să meargă la toate cele trei mărci premi­um - BMW, Mer­cedes Benz şi Audi -, să facă drive-teste, fami­liile tine­re mai au copii, au joburi, de cele mai mul­te ori drive-testele se fac seara, explică ea.