Şeful Groupama: Am ales câteva linii de business strategice. La RCA, creştem tarifele din octombrie

Autor: Anelis Baciu 30.09.2014

Asigurările auto facultative (Cas­co), cele property şi poliţele de asigurări de viaţă şi sănătate sunt liniile-cheie pe care Groupama intenţionează să-şi construiască businessul în perioada următoare, a declarat François Coste, direc­torul general al asigură­torului, cu ocazia aniversării a cinci ani de prezenţă a grupului francez pe piaţa locală.

„Am ales câteva linii de business care sunt strategice pentru noi. Vrem să creştem sub­scrierile pe Casco, pe property şi în piaţa asigurărilor de viaţă şi sănătate. Facem profit din aceste clase. Continuăm să ne reducem expunerea pe RCA“, a explicat Coste.

Cele trei „clase-cheie“ reprezintă aproximativ 80% din valoarea primelor brute sub­scrise de Groupama în primele opt luni. Afacerile asigurătorului au cumulat 451 milioane de lei (peste 100 mil. euro) în intervalul ianuarie-august 2014, în scădere cu 9% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut.