Cel mai mare producător de mobilă atacă retailul

Autor: Ioana David 02.10.2014

Producătorul de mobilă Aramis Invest din Baia Mare, cu afaceri de 124 mil. euro anul trecut, a intrat în retailul de mobilă prin deschiderea unui magazin în mallul Gold Plaza din Baia Mare şi se pregăteşte de a doua deschidere în Iulius Mall din Cluj.

Brandul pe care producătorul îl foloseşte în retail este Aramis Feeling, iar pe lângă magazinele propriu-zise compania a intrat şi în vânzările online.  „Aramis Feeling este parte a Aramis Group. Produsele sunt fabricate în totalitate în cadrul fabricilor proprii de tapiţerie şi saltele din cadrul Aramis Group“, se arată pe site-ul propriu al companiei.

Aramis este unul dintre cei mai dinamici, dar şi mai discreţi producători locali de mobilă, care şi-a majorat afacerile de la 37 mil. euro în 2007 la 124 mil. euro anul trecut. Afacerea Aramis este deţinută de antreprenori locali, Iacob Vladimir (60%) şi Marius Selescu (40%), bazele fiind puse în 1994. Peste 90% din cifra de afaceri a Aramis se realizează la export, iar potrivit datelor din piaţă, Aramis ar fi cel mai mare furnizor local al IKEA. Informaţia nu a fost confirmată, dar nici infirmată de reprezentanţii Aramis.

Retailul de mobilă, un business 600-700 de milioane de euro anual, este dominat de IKEA şi Mobexpert.

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- detalii despre acţionariatul Aramis Invest; evoluţia afacerilor companiei în ultimii 7 ani 

- retailul de mobilă, principalii jucători de pe piaţă