Topul retailerilor de pe piaţa de bricolaj în funcţie de cifra de afaceri

Autor: Cristi Moga 25.10.2014

Anul 2014 este probabil cel mai agi­tat din „istoria“ de 12 ani a pie­ţei locale de bricolaj, cu două tran­zacţii importante care au im­plicat 42 de magazine, un exit în care reducerile de până la 70% au tulburat preţurile din piaţă, investiţii de peste 60 de mi­lioa­ne de euro în magazine noi şi apariţia unui nou brand şi concept - Brico Depot - care a în­lo­cuit până în prezent opt magazine Bricostore.

„Evenimentele din acest an dovedesc că pia­ţa de bricolaj din România este prea mică pentru un număr atât de mare de companii ac­tive. Pro­cesul de consolidare a pieţei va con­ti­nua, iar în drumul către normalizarea situaţiei concurenţa acerbă va mai face victi­me“, a declarat pentru ZF Dragoş Pavăl, preşedintele şi acţionarul majoritar al Dedeman, companie cu afaceri de 606 mil. euro în 2013. Compania condusă de Dragoş Pavăl ar urma să ajungă anul acesta la vânzări de peste 650 de milioane de euro datorită magazinelor deschise la Sibiu, Deva, Târgu-Jiu şi în cartierul Colentina din Bucureşti.