Alexandru Rusu, IKEA: Online-ul are capacitate de creştere mai mare decât offline-ul pentru că se adresează unui public mult mai mare

Autor: Ioana David 22.10.2014
Alexandru Rusu, directorul financiar al IKEA România, estimează că vânzările online ar putea ajunge la 5% din cifra de afaceri a companiei în anul financiar 2015 (care a început în septembrie şi se va termina în august 2014), dar că potenţialul de creştere de pe acest segment este mai mare decât al vân­zărilor tradiţionale.
 
„Pe 15 iulie de când am lansat serviciul şi până la finalul lunii septembrie, vânzările online au fost de aproape 6 milioane de lei, cu tot cu TVA. Iniţial nu am bugetat nimic pentru acestea deoarece a fost o iniţiativă locală şi am vrut să vedem cum se simte piaţa“, a afirmat Rusu.
 
Rusu a fost recrutat de retailerul de mobilă şi decoraţiuni interioare IKEA în martie 2008 şi este la prima apariţie publică. Până acum, echipa de management a IKEA era repre­zentată de Cornel Oprişan (retail manager), Oliver Lorincz (HR manager) şi Mihaela Mureşan (marketing manager).