Bogdan Florescu, Adonis Software: Ne-a fost mai uşor să ieşim pe pieţele externe şi după aceea pe cea românească

Autor: Andrei Cîrchelan 27.10.2014

Pentru Adonis Software a fost mai uşor să iasă pe piaţa internaţională decât să se lanseze pe cea locală în 2011 pentru că atunci în România numărul de utilizatori de aplicaţii de mobil era foarte mic, a povestit Bogdan Florescu, cofondator al Adonis Software, prezent la ZF Digital ’14.

“La noi a fost mult mai simplu să ieşim afară şi după aceea să venim în România. Când am început în 2011 ne-a fost mult mai simplu să mergem cu aplicaţia afară, piaţa din România era aproape inexistent”, a spus Florescu.

Cel mai de succes produs al companiei, Puzzle Water Colors, a ajuns la peste 1,6 milioane de descărcări pe sistemul iOS şi la câteva sute de mii pe Android.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Bogdan Florescu, cofondator Adonis Software