Matei Psatta, iLeo: Este importantă comunicarea brandurilor cu tinerii.Toată lumea vrea să creeze comunităţi, dar se fac multe greşeli

Autor: Andrei Cîrchelan 27.10.2014

În comunicarea cu tinerii este la modă crearea de comunităţi, dar mulţi greşesc abordarea pentru că pentru cei din generaţia Y este important ca înainte să le ceri ceva, brandul trebuie să le şi ofere un beneficiu, consideră Matei Psatta, head of social media & strategic planning iLeo, prezent la ZF Digital ‚14:

„Mulţi dintre tineri sunt mai conectaţi la trendurile din afară. Un alt aspect imporant este comunicarea brandurilor cu tinerii.Toată lumea vrea să creeze comunităţi. Aici se pierd cei mai mulţi bani, pentru că nu privim comunităţile cum trebuie. Cel mai important ingredient într-o comunitate din generaţia Y este să le dai înainte să le ceri”.

Citeşte pe ZF Corpoate cele mai importante declaraţii făcute de Matei Psatta