Dorin Boerescu, 2Parale: Comportamentul clienţilor este diferit pe internet. Nicio companie nu îşi mai permite să nu fie online

Autor: Andrei Cîrchelan 28.10.2014

Comportamentul de achiziţie al clientului este diferit pe internet, la fel şi posibilităţile pe care le au companiile pentru a îi face să cumpere, consideră Dorin Boerescu, CEO al 2Parale, prezent la ZF Digital ’14.

“Ce nu s-a înţeles încă, dar se fac paşi mari în acest sens, e că dincolo de un canal nou de vânzare, internetul e un mediu complet diferit, iar comportamentul clientului e complet altul. Posibilităţile de business acolo sunt şi ele altele: de la măsurarea interacţiunii cu clienţii, până la programarea a ce vor vedea clienţii peste o săptămână”, a spus Boerescu.

El mai consideră că o companie nu îşi mai permite să nu fie online pentru că acolo sunt atât clienţii, cât şi competitorii săi.

Citeşte pe ZF Corporate cele mai importante declaraţii făcute de Dorin Boerescu