Cu vânzări anuale de 170 mil. euro, Sun Plaza din Berceni îşi revendică poziţia a treia în topul mallurilor

Autor: Cristi Moga 30.10.2014

Cele mai performante centre comerciale din Bucureşti sunt în prezent AFI Palace Cotroceni şi Băneasa, cu vânzări anuale de peste 200 de milioane de euro fiecare.

Cu o medie zilnică de trafic de 36.000 de persoane şi un bon mediu de circa 13 euro per vizitator, mallul Sun Plaza din cartierul bucureştean Berceni îşi revendică poziţia a treia în topul centrelor comerciale din Capitală, ierarhie în fruntea căreia se află centrele comerciale AFI Palace Cotroceni şi Băneasa Shopping City.

Astfel, dacă vânzările chiriaşilor din Sun Plaza ajung la circa 170 de milioane de euro pe an, retailerii din AFI Palace Cotroceni şi Băneasa au tras linie anul trecut după pragul de 200 de milioane de euro, potrivit informaţiilor furnizate de reprezentanţii acestor centre comerciale.

„Traficul mallului Sun Plaza a înregistrat o creştere de circa 10% în fiecare an şi a ajuns la o medie zilnică de 36.000 de persoane, cu vârfuri de până la 50.000 de vizitatori în weekend. În acelaşi timp, vânzările chiriaşilor au crescut în cel de-al treilea trimestru cu 11%, rezultate mai bune înregistrând retailerii de fashion, cu o creştere de 24%, articole sportive, plus 18%, electronice şi restaurante, cu creşteri de 15%“, a declarat Luiza Moraru, head of retail în cadrul firmei de consultanţă imobiliară CBRE România, care admi­nistrează centrul comercial deţinut de grupul austriac S Immo.