Profitul la nouă luni al Unirea Shopping Center a crescut cu 24%

Autor: Ioana Tudor 14.11.2014

Unirea Shopping Center (simbol bursier SCDM), companie care deţine două centre comerciale în Bucureşti şi Braşov, a încheiat primele nouă luni ale anului cu afaceri de 56,4 milioane de lei, în stagnare comparativ cu perioada similară a anului trecut. Profitul companiei a avansat cu 24%, la 2,9 milioane de lei. În trimestrul al treilea, cifra de afaceri a companiei a urcat cu 5,5%, la 19,3 milioane de lei. Societatea a trecut pe profit de un milion de lei în intervalul iulie-septembrie, de la pierderi de 1,4 milioane lei în intervalul similar din 2013.

Unirea Shopping Center este printre cele mai mari companii listate pe piaţa RASDAQ, cu o capitalizare de 166,7 milioane de lei, şi rămâne de văzut dacă, în contextul desfiinţării acestei secţiuni a bursei, compania va decide transferul pe BVB sau pe sistemul alternativ de tranzacţionare.

Unirea Shopping Center este controlată de familia Adamescu prin intermediul firmei The Nova Group Investments România, cu 74% din capitalul social. SIF Muntenia (SIF4) are o participaţie de 10%, iar alţi investitori de pe bursă deţin circa 16% din acţiuni.

Săptămâna viitoare acţionarii Unirea Shopping Center vor decide dacă salariaţii vor primi pentru fidelizare 228.098 de acţiuni, reprezentând 7,6% din capitalul social al companiei. Raportat la ultimul preţ din piaţă de 56 lei/titlu, pachetul de acţiuni ar urma să fie distribuit angajaţilor valorează 12,7 milioane de lei (2,9 milioane de euro).