Şi retailerii online mai mici mizează pe Black Friday

Autor: Ioana Nita 19.11.2014
Campania de reduceri Black Friday, care dintr-un eveniment care avea loc în ultima vineri din luna noiembrie s-a transformat pe piaţa locală într-un eveniment de shopping organizat în ultima parte a lunii, va genera vânzări în creştere cu cel puţin 30% faţă de anul trecut, speră şi jucătorii mai mici de pe piaţa de retail online.
 
Oktal.ro, magazinul online specializat pe comercializarea produselor IT&C, spre exemplu, mizează pe vânzări de aproximativ 2 milioane de euro în perioada campaniei Black Friday, după ce anul trecut livrările s-au situat la 1,5 milioane euro. Retailerul electro IT va oferi reduceri de până la 60% pentru diferite produse comercializate precum laptopurile, televizoarele, tabletele, telefoanele mobile, electronicele, electrocasnicele, calculatoarele şi componentele PC.
 
CIT Grup, companie specializată în comercializarea echipamentelor IT second-hand sau recertificate (refurbished), va acorda de asemenea reduceri de până la 80%, însă în special pentru distribuitorii din reţeaua sa şi pentru segmentul B2B (business to business). Imprimantele vor avea cele mai mari reduceri aplicate, potrivit reprezentanţilor CIT Grup.