Remus Borza: O campanie de branding poate să coste câteva milioane de euro, nu este ieftină

Autor: Corina Mirea 04.12.2014

O campanie de rebranding pentru o firmă cu o prezenţă deja puternică pe piaţă poate să ajungă să coste câteva sute de mii, sau chiar milioane de euro, a declarat ​Remus Borza, preşedinte al Polisano/ administrator judiciar al Hidroelectrica, în cadrul conferinţei ZF Branduri Româneşti. România 5%. 

"Am început o companie de rebranding pentru Polisano. Este o companie relativ nouă, a fost primul distrbuitor de medicamente, în 1993, care ulterior a deschis multe linii de business. Noi încercăm să reunim cele patru linii principale – producătorul de medicamente, divizia medicală cu două spitale moderne, inclusiv cele două reţele de farmacii: Reţeta şi Polifarm, plus distribuitorul Polisano, vor fi reunite sub acelaşi monobrand. O campanie de branding poate să coste câteva sute sau milioane de euro, nu este ieftină.