Alin Bâtlan, Musette: Brandul are o sonoritate franţuzească şi ne ajută, mai ales că vrem să continuăm extinderea în străinătate

Autor: Corina Mirea 04.12.2014

Numele Musette are o sonoritate franţuzească, el nu era gândit ca un brand de încălţăminte sau de marochinărie, dar se pare că în prezent ne ajută, mai ales că vrem să continuăm extinderea în străinătate, a spus Alin Bâtlan, proprietarul brandului de pantofi Musette, la conferinţa 

"Musette a apărut în 1992, am trecut şi noi de două decenii. Ne-am dat seama la timp că va trebui să creăm valoare adăugată, pentru că la finalul anilor 1990 România încă era dominată de comerţ, de activităţi fără valoare adăugată. Am realizat că trebuie să ne ducem spre producţie premium la acel moment. Totul este produs în România, mai puţin material primă, adusă aproape integral de afară. Designul este coordonat din România.", adăugat Alin Bâtlan.