Ştefan Liuţe, Storience: Eu nu fac diferenţă între brandurile româneşti şi cele străine, nici clientul nu o face. Contează mai mult performanţa

Autor: Corina Mirea 04.12.2014

"Eu nu fac diferenţă între brandurile româneşti şi cele străine, nici clientul nu o face. Contează mai mult performanţa. Nu are cum să existe vreodată brand puternic, oricât aţi investi în branding, dacă produsul sau serviciul nu este puternic", a declarat​ Ştefan Liuţe, strategy director pentru Storience, la conferinţa ZF Branduri Româneşti. România 5%.

”Performanţa unui brand ţine de puterea relaţiei cu consumatorul. Înainte de '89 relaţia era controlată, brandurile aveau o anumită arie de acoperire, existau numai în anumite zone, stabilite în mod centralizat de la Bucureşti, de către Ministerul de Resort. După '90 această barieră a căzut şi toată lumea a putut să se ducă unde a vrut”, a adăugat el.