Simona Cocoş, director general al Zentiva: “Fabricat” în România poate fi acum un avantaj în farmacii. Care sunt armele folosite în lupta cu multinaţionalele

Autor: Corina Mirea 04.12.2014

"După anii 2000 am constat o reîntoarcere la tradiţie, iar “fabricat” în România poate fi acum un avantaj în farmacii. Brandurile tradiţionale Zentiva au câştigat lupta cu multinaţionalele  prin eficacitatea lor, accesibilitate (preţul mediu al unui produs Zentiva este la jumătate al celui practicat pentru un medicament generic din piaţă), investiţii continue (peste 14 mil. de euro în perioada 2009-2013) şi promovare în pas cu evoluţia tehnologică”, a declarat ​Simona Cocoş, director general al Zentiva la conferinţa ZF Branduri Româneşti. România 5%.

Când Zentiva a devenit acţionar principal al Sicomed şi s-a făcut rebrandingul, toate valorile companiei româneşti s-au transmis către acţionar prin intermediul unor medicamente care au rezistat în timp, precum Algocalmin, Distonocalm sau Antinevralgic.