Test Ford Focus, în România, pe circuit. Galerie FOTO

Autor: Andrei Ştirbu 04.12.2014

Poţi să spui ce vrei tu despre Ford Focus, mai puţin faptul că este „doar un facelift”. Ford a investit circa 100 de milioane de euro în această tranziţie a lui Focus, aşa că a spune că este „doar un facelift” rezonează în urechile oficialilor Ford ca „aţi încercat o schimbare, dar nu este schimbarea”. Şi aici ai greşi un pic, căci noul Focus chiar s-a străduit.

De exemplu, dispunerea alambicată a butoanelor pe bord este înlocuită cu amplasarea unui ecran tactil, simpatic, care înglobează mai toate funcţiile maşinii. Nu este nicio noutate în segment aici, însă faptul că interiorul lui Focus a atins pragul pe care se află majoritatea rivalilor din segment îl plasează din nou în bătălia pentru supremaţia clasei. Pentru că Focus are o mânecă în care se ascund câţiva aşi.

Focus a avut tot timpul o mână bună la capitolul rulare, iar acum nu a făcut decât să se asigure că va rămâne cea mai bună mână de la masa ei. Asta înseamnă un tren de rulare care a trecut printr-o serie de cizelări. Nu te mai plictisesc cu astfel de detalii, căci le-ai citit deja (sau le poţi citi, dacă nu ai făcut-o încă) în testul de prim contact pe care l-am avut cu noul Focus. 

Citiţi articolul integral pe www.promotor.ro