Start-up-ul Mobuy ţinteşte Asia şi pieţele din vest cu o aplicaţie de marketing mobil

Autor: Ioana Nita 15.12.2014

Start-up-ul, creat de o echipă de români şi de un francez care locuieşte de câţiva ani în România, a obţinut o finanţare de 200.000 de dolari şi este în discuţii pentru încă 500.000. Compania a lansat şi o soluţie de plăţi de pe mobil în parteneriat cu Vodafone.

Mobuy Solutions, un start-up care a lansat în 2013 o aplicaţie pentru smartphone-uri prin care pune în legătură retaileri şi furnizori de servicii cu potenţiali clienţi care pot obţine reduceri dacă utilizează acest soft, a lansat şi o soluţie de plată cu mobilul şi are în plan să se extindă şi pe plan internaţional după ce a obţinut deja 200.000 de dolari dintr-o investiţie totală programată la 700.000 de dolari.

Aplicaţia mobuy, a cărei expansiune pe piaţa locală a fost susţinută de operatorul de telefonie mobilă Vodafone, le permite utilizatorilor să aibă acces la o serie de oferte ale retailerilor, pe care le primesc prin intermediul notificărilor de tip „push“ în momentul în care se află în apropierea magazinului respectiv.

În prezent, aplicaţia are 40.000 de utilizatori (persoane care s-au înregistrat cu adresa de e-mail şi numărul de telefon). Investiţia iniţială a fost practic asigurată din fonduri proprii şi ale cunoştinţelor, iar a doua rundă de investiţii, care momentan se ridică la 200.000 de dolari, provine de la un investitor local de tip „angel“. Reprezentanţii Mobuy au refuzat să precizeze care este identitatea investitorului. În luna noiembrie Mihai Pocorschi, William Sterns şi Răzvan Mărgineanu, cei trei acţionari ai Mo­buy Solutions, şi-au transferat toate titlurile către Mobuy LLC, o companie cu răspundere limitată înregistrată în Delaware, SUA.