Auchan a ridicat în 11 luni un centru comercial în Drumul Taberei

Autor: Cristi Moga 11.12.2014

Proiectul dezvoltat pe o parte din terenul fostei fabrici Tricodava este format dintr-un hiper­mar­ket Auchan, o galerie comercială şi noul sediu de birouri al gru­pului francez.

Grupul francez Auchan, cu afaceri de pes­te 4,4 mld. lei (1 mld. euro) pe piaţa locală, a deschis un nou hipermarket în cartierul Drumul Taberei din Bucureşti în cadrul unui proiect mai amplu care a implicat o investiţie de 265 de milioane de lei (60 mil. euro) şi a fost finalizat cu patru luni înaintea termenului stabilit iniţial, şi anume, luna aprilie 2015.

Proiectul celor de la Auchan dezvoltat pe un lot de 2,6 hectare din fosta fabrică Trico­dava cuprinde, pe lângă hipermarketul de 10.500 de metri pătraţi, şi o galerie comercială de 9.500 mp, precum şi o clădire de birouri de 10.000 mp în care va fi mutat din primăvara anului viitor sediul local al gru­pului francez.

Ieri a fost finalizat doar hipermarketul, o serie de magazine din galeria comercială, pre­cum CCC sau DM drogerie markt, şi o par­te din parcarea supraetajată cu 1.600 de lo­curi, res­tul unităţilor comerciale şi clădirea de bi­rouri urmând să devină operaţionale treptat.

„Potenţialul există şi cred că în timp vom putea ajunge la vânzări de 100 de mi­lioa­ne de euro pe an cu acest magazin din Drumul Taberei“, a declarat Frederic Bellon, director general al Auchan România.