Şeful Intersport: Tot mai mulţi români aleg să facă sport, iar acest lucru se vede în creşterea numărului de clienţi cu 30%
Retailerul de echipamente sportive Intersport, care s-a întors recent cu un magazin în zona Piaţa Unirii din Bucureşti după o absenţă de trei ani şi jumătate, va intra în 2015 cu o reţea de 28 de unităţi şi cu planuri pentru o nouă deschidere într-un an „destinat“ analizei şi restructurării reţelei, în funcţie de performanţele magazinelor.
„În acest moment, operăm 27 de magazine clasice şi un magazin online după ce pe 5 decembrie am deschis cea de-a 27-a unitate fizică la Râmnicu Vâlcea. Aşadar, în 2014 pe harta Intersport au apărut două magazine, cel din Bucureşti - zona Unirii şi cel de la Râmnicu Vâlcea, din River Plaza Mall“, spune Antoniu Niţuleasa, cel care din primăvara acestui an este country manager al Intersport. Anterior, el a fost director de operaţiuni în cadrul aceleiaşi companii, după o carieră de mai bine de un deceniu în comerţul modern în companii precum Rewe România, Real sau Kaufland.
Dintre cele 27 de magazine fizice ale companiei doar cel de la Unirii este amplasat în spaţiu stradal. Această politică - de a miza pe centre comerciale şi malluri - nu este specifică doar Intersport, şi concurenţii direcţi ai reţelei - Hervis şi Decathlon - preferând să deschidă magazine în centre comerciale, malluri şi parcuri de retail. Doar Adidas şi Nike (Elmec) au mai încercat varianta unor magazine stradale, printre pariuri numărându-se o unitate Adidas în centrul vechi. Totuşi, chiar şi pentru aceşti retaileri mallurile rămân destinaţia preferată.