Gedlicka, Porsche Finance: Motorul de creştere pentru 2015 îl reprezintă IMM-urile

Autor: Bogdan Alecu 16.12.2014

Companiile mici şi medii reprezintă următorul pas de creştere pentru Porsche Finance Group, divizia de finanţare a Porsche Holding, pe măsură ce acestea vor continua să-şi reînnoiască sau să-şi extindă parcul auto.

„Un potenţial mare de creştere pe piaţa locală îl au între­prinderile mici şi mijlocii (IMM-urile). În total, IMM-urile, la nivelul tuturor măr­cilor finanţate de noi, reprezintă aproximativ jumătate din clienţi, iar 30% reprezintă persoanele fizice. Targetul nostru acum este de a ajunge la 45% din total maşini vândute de Porsche România“, a spus David Gedlicka, CEO al Porsche Finance Group România, di­vizia financiară a Porsche Holding. Compania finanţează prin leasing operaţional, financiar şi credit (prin Porsche Bank) autovehicule ale mărcilor din grupul Volkswagen.

Gedlicka a venit în România în luna septembrie a anului trecut, anterior ocupând funcţia de director financiar al Porsche Finance Group Ungaria.

Numărul IMM-urilor de pe piaţa locală a crescut în ultimii patru ani, de la 437.000 în 2011 la peste 500.000 anul acesta.

Pariul lui David Gedlicka pentru piaţa locală a fost acela de a depăşi în acest an pragul de 10.000 de maşini finanţate de Porsche Fi­nance, odată cu creşterea pieţei auto şi a vânzărilor Porsche România.