Polisano şi-a setat o ţintă de 100 mil. lei în servicii medicale: promovarea începe să se simtă

Autor: Ioana David 16.12.2014
Afacerile din servicii medicale ale grupului Polisano, singurul business antreprenorial integrat din sectorul local de sănătate, ar putea ajunge anul viitor la 100 mil. lei, în creştere cu 54% comparativ cu acest an, când mizează pe 65 mil. lei.
 
Remus Borza, preşedintele grupului, spune că majorarea substanţială de anul viitor va fi determinată de campania de promovare pe care o are în derulare şi de creşterea gradului de ocupare în spital.  „Gradul de ocupare este de 25-30%, iar anul viitor vom ajunge la 50-60%“, a spus Remus Borza, avocatul care în august anul acesta a fost adus de acţionarii Polisano pentru a aşeza grupul de firme pe un trend de creştere.
 
Polisano a anunţat luna trecută că derulează un rebranding, iar cu această ocazie compania va folosi toate mediile pentru a se promova.
 
„De ce rebranding? După evenimentele nefericite din prima jumătate a acestui an în care au fost implicaţi fondatorii, am avut o problemă de percepţie, de încredere, iar încrederea este cel mai de preţ capital al unei companii. Se câştigă greu şi se pierde într-o zi. Într-o economie a consumului, totul este comunicare“, a spus Borza.