Grupul foodpanda a achiziţionat trei platforme pentru comenzi online de mâncare din regiune

Autori: Ioana Nita , Adrian Seceleanu 18.12.2014

Grupul foodpanda, susţinut de incubatorul german de start-up-uri Rocket Internet, şi-a extins operaţiunile în Europa de Est prin achiziţia unor platforme online pentru comenzi de mâncare din Serbia, Bosnia şi Herţegovina, Muntenegru, Croaţia şi Ungaria, ţinta fiind de a deveni lider în această regiune.

Foodpanda a preluat platformele Donesi.com, prezentă în Serbia, Muntenegru şi Bosnia şi Herţegovina, Pauza.hr din Croaţia şi NetPincer din Ungaria. După achiziţie, platformele Donesi.com şi Pauza.hr vor continua să opereze sub brandul propriu.

„Foodpanda s-a concentrat întotdeauna pe regiunea Europei Centrale şi de Est, aceasta fiind una dintre cele mai importante pieţe pentru comenzile de mâncare. Achiziţiile recente consolidează poziţia noastră de lider şi ne va permite să punem la dispoziţia clienţilor oferte mai bune şi mai cuprinzătoare”, a declarat Ralf Wenzel, co-fondator şi director general al grupului foodpanda.

În România, foodpanda.com s-a lansat în septembrie 2013, în prezent platforma având în portofoliu peste 300 de magazine din Capitală şi alte 10 mari oraşe din ţară.