Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo caută francizaţi

Autor: Mădălina Panaete 18.12.2014

Hanu’ Berarilor, SaladBox, Ogorul şi Il Passo sunt doar câteva dintre businessurile româneşti ai căror proprietari au decis să îşi dezvolte afacerile în franciză pe plan local pentru a acoperi astfel întreaga ţară.

Dacă până în urmă cu câţiva ani expansiunea în franciză pe plan local se făcea doar de branduri străine precum KFC sau Vodafone, acest model a fost preluat şi de români care vor să cucerească toată ţara cu brand­urile create de la zero chiar de ei.

„Fiindcă aveam rezultate bune în restaurantele pe care le operam noi, am decis să ne extindem în franciză. A fost doar o chestiune de transfer de know-how spre francizaţi astfel încât să poată şi ei să reproducă uşor aspecte deja testate şi perfecţionate în ceea ce priveşte operarea afacerii“, a afirmat Dan Isai, CEO şi fondator SaladBox, un lanţ de restaurante de tip fast-food cu mâncare sănătoasă.

SaladBox a ajuns deja la peste 30 de restaurante, dintre care circa 18 în franciză. Antre­pre­norul Dragoş Petrescu vrea să dezvolte tot în franciză brandul de restaurante Hanu’ Berarilor, iar proprietarii lanţului de magazine cu încălţăminte Il Passo au primit deja mai multe cereri pentru a acorda franciza brandului.

Aflaţi poveştile a peste 140 de francize în Catalogul francizelor din România