Metro Cash&Carry face primii paşi către comerţul en detail cu un supermarket propriu LaDoiPaşi

Autor: Cristina Rosca 07.01.2015
Comerciantul german Metro Cash&Carry, care a deschis porţile comerţului modern din România în 1996, a inaugurat primul magazin propriu sub brandul LaDoiPaşi, făcându-şi astfel intrarea pe segmentul comerţului cu amănuntul.
 
Activitatea principală a Metro Cash&Carry atât în România, cât şi la nivel mondial este comerţul cu ridicata. Astfel, spre deosebire de lanţurile de hipermarketuri, supermarketuri şi magazine de tip discount care se adresează clientului final, magazinele Metro Cash&Carry au clienţi în special persoane juridice, respectiv mici magazine alimentare, restaurante sau cafenele.
 
Germanii au lansat conceptul LaDoiPaşi oficial în piaţă în primăvara lui 2012, conceptul fiind unul de franciză şi adresându-se micilor comercianţi români care sunt de fapt clienţii Metro. Numărul de magazine francizate a crescut până la un maxim de circa 700 în urmă cu un an pentru a scădea până la circa 600 în prezent. În acest context germanii au decis să îşi deschidă propriul magazin LaDoiPaşi pe şoseaua Ştefan cel Mare din Bucureşti.