Producătorul craiovean al ferestrelor QFort a sărit pragul de 1.000 de angajaţi şi trimite la export două treimi din vânzări

Autor: Andreea Neferu 08.01.2015

Producătorul de sisteme de ferestre şi uşi Casa Noastră din Craiova, care comercializează brandul QFort, a încheiat anul precedent cu afaceri de aproape 160 de milioane de lei (36 mil. euro), în creştere cu 13% faţă de 2013.

„Am crescut datorită expor­turilor, care au repre­zentat 67% din cifra de afaceri de anul trecut“, spune Ştefan Cherciu, preşedinte şi acţionar majoritar al Casa Noastră. Compania a început livrările în străinătate pe timp de criză, în 2009, iar acum exportă în ţări precum Italia, Franţa, Austria, Ger­mania, Elveţia, Belgia sau Olanda.

Pentru anul 2015 compania şi-a propus o creştere de cel puţin 15% a cifrei de afaceri comparativ cu anul precedent, Cherchiu estimând că exporturile au potenţial să atingă o pondere de 75% din rulaj. „Anul acesta o să consolidăm businessul în Italia. (…) În Franţa am intrat timid anul trecut, anul acesta va fi anul în care vom dezvolta numărul de clienţi şi agenţi. (…) Iarăşi Germania este o piaţă imensă, care trebuie fructificată, dar preferăm să ne concentrăm câte doi-trei ani într-o ţară şi după să mergem mai departe, după ce avem acoperire la nivel naţional“, afirmă Cherciu.

Pentru a pătrunde pe pieţe noi sau pentru a-şi extinde prezenţa în anumite ţări, Casa Noastră a participat în ultimii ani la mai multe târguri internaţionale de profil, unul dintre cele mai recente fiind EquipBaie, care a avut loc în Franţa în noiembrie anul trecut.