Trecerea diviziilor ING de asigurări, pensii şi investiţii la noul nume NN va costa până în 10 mil. euro

Autor: Liviu Popescu 16.01.2015

ING Asigurări de Viaţă, ING Pensii şi ING Investment Management îşi vor schimba numele din aprilie în NN, noua identitate a grupului olandez, în urma unui proces de rebranding care va costa până în 10 mil. euro, a spus Marius Popescu, directorul general al ING Asigurări. „Totul va rămâne la fel, se schimbă doar numele şi identitatea vizuală. Contractele rămân aceleaşi, entităţile la fel. Vom merge înainte cu aceeaşi echipă şi acelaşi management. Nimic din ceea ce defineşte relaţia cu clienţii şi partenerii noştri nu se va schimba prin tranziţia către noul nume“, a spus Popescu. ING Asigurări, cea mai mare companie din piaţa asigurărilor de viaţă, este prezentă pe piaţa românească din 1997 şi are o cotă de piaţă de 38% din asigurările de viaţă şi 48,5% cotă de pensii facultative. Asigurătorul are în prezent aproximativ 400 de angajaţi şi 1.600 de colaboratori, iar numărul clienţilor se ridică la 2,2 milioane. „În România, am clădit poziţii de top organic.

Nu am făcut nicio achiziţie, am început de la zero. În prezent, suntem numărul patru pe piaţa asigurărilor de investiţii. Pe lângă atingerea acestor poziţii de top am contribuit şi la dezvoltarea pieţei“, a mai spus Popescu. La finele lunii septembrie, ING Asigurări administra active de circa 2,7 mld. lei (610 mil. euro), în creştere cu 10% faţă de nivelul din perioada similară a anului trecut. ING mai administrează şi trei fonduri de pensii private (două facultative şi unul obligatoriu), cu active de peste 7 mld. lei (1,6 mld. euro). NN Group este format din businessul de asigurări, pensii private şi de administrare a investiţiilor, fiind alcătuit din ING Asigurări Europa, ING Investment Management, prezente şi în România, şi ING Asigurări de Viaţă Japonia.