Afacerile Floria au crescut cu 43%, la 1 mil. euro. 75% din vânzări, prin platforma online

Autori: Ioana Nita , Adrian Seceleanu 03.02.2015
Grupul de companii Floria, care ad­mi­nis­trează platforma online floria.ro şi divizia de vânzări speciale şi pentru segmentul corporate, a înregistrat anul trecut venituri de 1 mil. euro, în creş­tere cu 43% faţă de anul precedent.
 
„Floria a vândut anul trecut flori în va­loare de un milion de euro, din care 75% sunt vânzări realizate prin inter­me­diul platformei www.floria.ro. Res­tul de 25% reprezintă vânzări că­tre segmentul corporate şi comenzi spe­ciale pentru evenimente personale sau de afaceri“, a declarat pentru ZF Marina Matei, e-Commerce Manager al Floria.ro. Acţionarul majoritar al Flo­ria este com­pania Zurich Broker de Asi­gu­rare-Reasigurare SRL. Cel mai ma­re rival al Floria este grupul Floridelux.ro, care estima pentru anul pre­cedent afaceri de 800.000-900.000 de euro.
 
Anul trecut, grupul Floria a avut ca obiectiv principal creşterea vânzărilor online, efort susţinut prin creşterea numărului de parteneri în ţară, fideli­za­rea clienţilor, precum şi demararea unui proiect de extindere care im­pli­că investiţii de peste 200.000 de euro până la finalul lui 2015, a declarat Marina Ma­tei. Proiectul de extindere a avut ca primă etapă rebrandingul în online şi separarea businessului online de operaţiunile offline şi B2B, cu strategii de dezvoltare pe fiecare divizie.