eMag lansează două branduri proprii: Wink şi Star-Light

Autor: Adrian Seceleanu 06.02.2015
eMag, cel mai mare retailer online local, cu afaceri estimate la 300 mil. euro anul trecut, a lansat două branduri proprii, Wink şi Star-Light, care vor fi utilizate pentru a comercializa echipamente mobile şi accesorii, respectiv electronice şi electro­casnice. eMag comercializează deja sub brandul Wink tablete, urmând ca în primul semestru din 2015 să pună pe piaţă modele noi precum şi şapte modele de smartphone-uri. „Wink este un brand care se adresează clienţilor pasionaţi de mobilitate, conectivitate, dar care acordă o importanţă sporită investiţiei în achiziţia produsului”, a declarat George Costache, director comer­ci­al al diviziei mărci proprii al eMag. „Esti­măm că în primul an de la lansare vom vin­de 20.000 de tablete Wink şi 20.000 de smart­phone-uri Wink”.