VIDEO ZF Live: Cum arată clientul român al magazinelor online

Ziarul Financiar 06.02.2015

Consumatorul român a început să petreacă tot mai mult timp pe smartphone, clienţii din mediul rural au crescut în frecvenţă şi vizionează tot mai des canalele cu conţinut pentru adulţi, toate aceste caracteristici influenţând comportamentul la achiziţiile de produse online, a spus la ZF Live Marius Lăzărescu, fondatorul agenţiei de marketing online Today's.

“”Românii stau tot mai mult pe smartphone şi asta duce în offside magazinele online care nu sunt pregătite să vândă pe acest canal. În prezent, clienţii văd ofertele pe telefon şi seara intră acasă pe desktop şi cumpără. E un comportament interesant””,  a spus Lăzărescu.

”Bucureştiul acoperă în prezent 30% din vânzările online, următoarele oraşe fiind Constanţa şi Iaşi. În mod paradoxal, Cluj înregistrează puţine comenzi de acest tip. “Mulţi clienţi din vest ţării comandă în Ungaria pentru că au preţuri foarte bune şi costuri de livrare similare cu cele din Bucureşti””.

Urmăriţi înregistrarea emisiunii ZF Live de vineri, 6 februarie