Camil Perian, Skin Media: Am vândut peste 60.000 de aparate foto Nikon

Autor: Adrian Seceleanu 09.02.2015

Românii au cheltuit anul trecut, pentru prima oară, mai mulţi bani pe aparate foto semiprofesionale sau profesionale, în condiţiile în care vânzările de aparate foto ieftine au fost „decimate“ de smartphone-uri.

Compania japoneză Nikon, unul dintre cei mai mari producători de camere foto din lume, a înregistrat anul trecut pe piaţa locală vânzări de peste 60.000 de unităţi, în valoare de peste 15 mil. euro.

„În 2014 am vândut peste 60.000 de aparate foto, iar cota de piaţă a brandului Nikon s-a menţinut constantă la nivel anual, atât pentru aparate cu obiectiv interschimbabil cât şi pentru aparate com­pacte. Astfel, ambele obiective de vânzări ale Nikon în Ro­m­â­nia au fost atinse în 2014, în ciuda unei pieţe foto totale în scădere“, a declarat pentru ZF Camil Perian, directorul general al distribuitorului Skin Media, unic importator şi distri­buitor Nikon în România. Skin Media este unul dintre cei mai mari distri­buitori de produse IT&C, cu afa­ceri anuale de aproximativ 180 mil. lei (40 mil. euro).