Starbucks este noua armă a Mega Image pe piaţa cafelelor „la pachet“

Autor: Corina Mirea 12.02.2015

Retailerul belgian Mega Image, cu afaceri de peste jumătate de miliard de euro, a pus pe rafturi de câteva zile cafeaua „la pahar“ a  americanilor de la Starbucks, în încercarea de a câştiga cotă pe piaţa cafelelor de tip „to go“ (la pachet), una dintre cele mai dinamice în ultimul an.

Românii cheltuie anual 720 de milioane de euro pe cafea, din care 434 de milioane de euro pe cafea consumată în afara gospodăriei.

„Produsele Starbucks comercializate de Mega Image nu sunt aduse de compania Starbucks România“, au transmis reprezentanţii Starbucks către ZF. Pe paharele comercializate în magazinele Mega Image apare însă doar numele distribuitorului, respectiv compania Mega Image, dar nu este precizat cine este importatorul. Mega Image nu a răspuns până la închiderea ediţiei la solicitarea ZF.

Cafelele Starbucks (la pahar sau măcinate) ajung pentru prima dată să fie comercializate, prin intermediul celor peste 400 de magazine Mega Image, în alte unităţi locale decât în cele ale lanţului de cafenele.