Topul celor mai mari 10 companii de training

Autor: Corina Mirea 22.02.2015

Piaţa programelor de instruire a angajaţilor, estimată la 30- 40 de milioane de euro, rămâne extrem de fragmentată, iar acest lucru a însemnat pentru unii jucători creşteri de până la 38% în business în 2014, în timp ce alţii au văzut cum încheie anul cu afaceri în scădere cu 29%. Un lucru este cert: se caută programe de dezvoltare al căror impact se vede în rezultatele financiare ale companiei, iar angajaţii-cheie sunt „favoriţi“ atunci când vine vorba de investiţii în dezvoltarea oamenilor.

Cei mai mari furnizori de trai­ning din România au adunat anul trecut venituri cumulate de peste 10 mil. euro, în creş­tere cu 13% faţă de anul ante­rior, potrivit calculelor ZF pe baza datelor furnizate de companii şi a celor publicate la Ministerul de Finanţe (excepând compania Codecs, care nu a răspuns solicitării ZF).