Eximtur a câştigat 70 de clienţi companii, iar 63% din venituri vin din segmentul de business travel

Autor: Mirabela Tiron 17.02.2015
Eximtur din Cluj-Napoca, una dintre cele mai mari agenţii de turism de pe piaţa locală, controlată de antreprenori locali, a câştigat anul trecut 70 de clienţi noi, companii private, dar şi instituţii publice, divizia de business travel contribuind cu 63% în vânzările totale de 40 de milioane de euro ale agenţiei.
 
Compania a organizat peste 100 de evenimente, traininguri, team-buildinguri, dar şi petreceri pentru firme din domeniul IT&C, industria de componente auto, tutun, retail şi  FMCG. Mai mult, agenţia a fur­nizat servicii de business travel pentru clienţii parti­ci­panţi la conferinţe, congrese şi simpozioane medicale. Eximtur a încheiat 2014 cu o cifră de afaceri de 40 de mi­lioane de euro, în creştere cu 9% faţă de anul anterior.
 
„Centrele de business travel ale Eximtur din Bucureşti, Timişoara, Cluj-Napoca şi Sibiu au înre­gistrat creşteri importante ale vânzărilor, cu 18%, 17%, 23% şi respectiv 5%, pentru un număr de peste 100.000 de persoane care au călătorit pe destinaţii externe şi interne cu scop de afaceri.“