Radu Vîlceanu, ContentSpeed: „Pentru brandurile mari, oportunitatea imediată pentru vânzări online e de milioane de euro“
Autor:
Andrei Cîrchelan
19.02.2015
Comerţul online a devenit o necesitate pentru retailerii tradiţionali, iar pentru cele mai mari branduri potenţialul imediat e de vânzări de milioane de euro cu amortizarea investiţiei în doi ani, a declarat la ZF Live Radu Vîlceanu, fondator şi CEO al ContentSpeed, companie care este specializată în dezvoltarea magazinelor online.
„Circa 62% din români au făcut research pentru achiziţiile lor şi online şi offline. E un fenomen care nu mai poate fi ignorat de niciun proprietar de magazin“, a spus Vîlceanu, adăugând că „în momentul actual nu mai e o opţiune de a intra în online pentru un retailer tradiţional, e un mod de comunicare cu clienţii finali, pentru care există aşteptări.“
Potirvit acestuia, retailerii trebuie să ofere consumatorului o experienţă cel puţin similară celei din magazinele reale, iar acest lucru „este destul de greu“. „Există oportunitatea unui trafic latent mare pe site-urile lor. De exemplu 100.000 de vizitatori intră lunar pe site-ul unui mall, care are 10-12 magazine, în urma unei căutări după numele brandului. Aceste magazine au investiţii foarte mari în brandul propriu, care generează un trafic pe care dacă ar fi să îl cumperi de la Google sau Facebook cum fac magazinele online, ar costa foarte mulţi bani“, a spus Vîlceanu.