Agenţia 2Parale a avut afaceri de 7 mil. lei în 2014, plus 40% faţă de 2013

Autor: Ioana Nita 19.02.2015
Agenţia de marketing afiliat 2Parale a înregistrat anul trecut afaceri de 6,9 milioane lei, în creştere cu 40% faţă de 2013 datorită câştigării de noi clienţi, majorării bugetelor alocate campaniilor de marketing online şi avansului pieţei locale de cumpărături online. 
 
„Factorii care au dus la creşterea cifrei de afaceri în 2014 au fost creşterea ratei de conversie la peste 1% - media la nivelul reţelei, achiziţia masivă de clienţi atât pentru afiliere, cât şi pentru PPC (pay-per-click - n.red.), creşterea apetenţei românilor pentru cumpărăturile online şi migrarea bugetelor către performance marketing, mai ales în video (Youtube), social media şi mobile“, a declarat pentru ZF Dorin Boerescu, CEO-ul agenţiei 2Parale.
 
Anul trecut, agenţia a câştigat circa 100 de clienţi noi din care fac parte atât start-up-uri, cât şi companii mari precum Vodafone, Carrefour, Germanos, Cel.ro, Avon, Regina Maria, Romstal, Biofarm şi RCS-RDS. În total, 2Parale are un portofoliu de peste 400 de clienţi şi o comunitate de 38.000 de afiliaţi.