Cât costă o reclamă de 30 de secunde în timpul Oscarurilor

Autor: Ştefan Stan 22.02.2015

O reclamă de doar 30 de secunde în timpul decernării premiilor Oscar costă anul asta 2 milioane de dolari, cu 240.000 de dolari mai mult decât anul trecut, scrie Fiancial Times.

ABC, televiziunea deţinută de Walt Disney, care va difuza premiile, a anunţat că spaţiul pentru reclame a fost deja epuizat de o lună.

”Oscarurile sunt cea mai mare oportunitate televizată pentru advertiser, în afară de Super Bowl. Alte show-uri, precum Grammy-urile, Emmy-urile sau Globurile de Aur au avut audienţe în scădere în anii trecuţi, în timp ce decernarea premiilor Oscar a atras tot mai mulţi telespectatori”, a declarant Ryan Pamplin, vicepreşedintele Extreme Reach, o companie care distribuie reclamă video pe TV şi platforme digitale.  

Decernarea premiilor Oscar din 2014 a atras 43,7 milioane de telespectatori, cel mai mare număr de după 2000.