Producătorul de lactate De la Ferma şi-a dublat numărul de clienţi la export în 2014

Autor: Mădălina Panaete 23.02.2015
Unilact Transilvania, compania cu acţionariat românesc care produce brandul de brânzeturi De la Ferma, a terminat anul trecut cu o creştere a afacerilor de 10% ca urmare a creşterii numărului de clienţi la export.
 
„2014 a fost un an greu peste care am trecut cu bine. Am pierdut bani în iunie şi iulie şi ne-a fost foarte greu să recuperăm până la sfârşitul anului. După SIAL Paris (târg de produse alimentare – n. red.) numărul de clienţi la export s-a dublat. Astfel am încheiat anul cu bine, cu o creş­tere de 10% faţă de 2013”, a spus Marius Bîcu, managing part­ner al Unilact Transilvania, o companie prezentă pe pie­ţele internaţionale din 2009.
 
Marius Bîcu a preluat frâiele afacerii cu lactate de la tatăl său şi a dus brân­ze­tu­rile făcute în lo­ca­li­tatea Unirea (jud. Alba) în apro­xi­ma­tiv 300 de magazine din ţară printre care re­ţe­le interna­ţio­nale pre­cum Billa, Au­chan, Carre­four şi Kauf­land.