Miele estimează că parteneriatul cu eMag îi va aduce 5% din afacerile din 2015

Autor: Cristina Rosca 26.02.2015
Producătorul german de aparatură electrocasnică de lux Miele, care deţine pe piaţa locală atât operaţiuni de producţie cât şi de distribuţie şi retail, a semnat un parteneriat cu eMag, urmând să îşi vândă frigiderele şi maşinile de spălat pe platforma online a celui mai mare magazin online local. În primul an de parteneriat, respectiv 2015, compania estimează că veniturile din acest parteneriat vor fi de sub 5% din cifra de afaceri a companiei.
 
Miele şi-a bugetat pentru anul trecut o creştere a businessului de 50%, până la aproape 13 mil. lei (2,9 mil. euro), după ce în 2013 cifra de afaceri a suferit o scădere uşoară, prima de după 2009, primul an de criză. Până în prezent oficialii companiei Miele nu au anunţat rezultatele financiare pe 2014 şi nici estimările pentru acest an.
 
Online, pe platforma eMag Marketplace, sunt disponibile de la înce­pu­tul anului toate produsele care există şi în show­roomul offline din Bucureşti şi în ma­ga­zinele partenere din ţară, de la consu­mabile şi accesorii precum saci de aspirator sau detergenţi de rufe la electrocasnice încorporabile sau espressoare freestanding.
 
Miele este un producător care se pozionează pe segmentul de lux, astfel că spre exemplu preţul unui aspirator poate varia de la 683 de lei la aproape 2.400 de lei, potrivit datelor de pe site-ul eMag. Un frigider pleacă de la aproape 5.000 de lei şi merge până la aproape 20.000 de lei. „Lansarea noului showroom online de electrocasnice premium face parte din strategia de dezvoltare Miele în România (...)”, declară Loredana Butnaru, director de vânzări la Miele România.