Dragoş Petrescu vrea să transforme restaurantul Pescăruş din Herăstrău în al doilea Caru’ cu Bere, cu afaceri de 3 milioane de euro după trei ani

Autor: Cristina Rosca 27.02.2015

Dragoş Petrescu, cel mai puternic antreprenor din industria restaurantelor, care controlează grupul City Grill cu afaceri de aproape 20 mil. euro anul trecut, a pre­luat în administrare restaurantul Pes­căruş din parcul Herăstrău  şi spune că vrea ca în trei ani acesta să ajungă la înca­sări de 2,5-3 milioane de euro.

Antreprenorul pariază pe poziţia aces­tuia în zona de nord a Bucureştiului, pe malul lacului Herăstrău şi pe brandul Pes­căruş, care are „o istorie în memoria bu­cureştenilor de peste 40 de ani“. Res­tau­rantul a fost deschis în 1938, fiind rea­lizat de nepotul lui Ion Creangă, arhitect. În prezent, grupul City Grill are în portofoliu restaurantele cu acelaşi nu­me şi cele Trattoria Buongiorno, ca­fe­nelele City Cafe şi berăriile Hanu Be­ra­rilor şi Caru’ cu Bere (în ad­mi­nis­tra­re).

Cel mai puternic brand din por­to­foliu este Caru’ cu Bere, un alt local cu istorie, care a terminat anul trecut cu afa­ceri de circa 5,5 mil. euro, din totalul de aproape 20 mil. euro la nivelul între­gu­lui grup care numără 16 unităţi.

„Afacerile Caru’ cu Bere au crescut an de an, indiferent de contextul eco­no­mic, cu până în 10%“, spune Petrescu. Des­pre Pescăruş el spune că ar putea de­veni o a doua poartă pentru turişti după Caru’ cu Bere. Turiştii străini sunt una dintre categoriile de clienţi target la Pes­căruş, alături de românii de peste 40 de ani care deja cunosc brandul, dar şi de tinerii pe care Petrescu vrea să îi atra­gă cu mâncare, design şi show - con­cer­te, spectacole - după modelul de la Caru’ cu Bere.